Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv és az adatvédelmi nyilatkozat értelmében. Következő linken további információk: Adatvédelmi nyilatkozat 
Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek:

 

A termék kiválasztása: 

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. 

 

A rendelés elküldése: 

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. 

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. 

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy FOXPOST futárszolgálat vagy FOXPOST Csomagautomata, postai levél küldemény által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki előreutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. 

 

Árak: 

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 

 

A rendelések feldolgozása: 

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. 

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége: 

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. 

 

Visszaigazolás: 

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét. 

 

Fizetési feltételek: 

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra (Fontos: Csak akkor tudjuk a megrendelést teljesíteni, ha a csomag végösszege a kedvezményezett számlájára megérkezett), bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének vagy csomagautomatából történő átvétel esetén az automatánál bankkártyás fizetési lehetőséggel. 

 

Szállítás:

A küldemények kézbesítése, szállítása FoxPost futárszolgálattal illetve FoxPost Csomagautomata Ponton történik vagy postai küldeményként. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a weboldal Kapcsolatok menüpont alatt található telefonszámon. 

Szállítási módok:

  1.  Házhozszállítás FoxPost Futárszolgálattal
  2. FoxPost csomagautomata szállítás, (a csomag mérete maximum 60x36x61 cm, súlya maxinum 25 Kg lehet). 
  3. Személyes átvétel 
  4. Postai Levélküldemény (elsőbbségi levélként)

 

Kiszállítási idő: 

Házhozszállítás Foxpost Futárszolgálattal: 2-3 munkanap. Ünnepi időszakban megnövekedhet a szállítási idő.

Foxpost Csomagautomata átvétel: A rendelést követő 2-4 munkanap alatt a megrendelés a kiválasztott átvevőhelyre kerül. Részletes tájékoztatás: https://foxpost.hu/csomagautomatak Fontos,hogy az automatákban 3 munkanapig elérhető a csomag.

Helyszini átvétel: A megrendelést követő második munkanapon , illetve az azt követő 14 munkanapon belül átvehető. Átvételi Pont címe: 1073 Budapest Erzsébet Krt. 28. 4es6os Wesselényi Söröző

Nyitva tartási idő: Hétfő-Vasárnap: 14-05 óráig

A személyes átvétel során csak készpénzes fizetésre van lehetőség. 

Postai levél küldemény: A rendelést követő 2 munkanap alatt a megrendelés a megjelölt szállítási címre Elsőbbségi Levélküldemény-ként kiszállításra kerül. 

 

Szállítási díjak: 

Futárszolgálattal FoxPost: Max 40 Kg-ig Bruttó 1790 Ft. 20000 Ft megrendelés felett a szállítás ingyenes.

Foxpost Csomagautomata  átvétel: A vásárlás összege 20000 Ft. alatt:1250 Ft; 20000 Ft. felett ingyenes.

Helyszini átvételkor szállítási díjat nem számolunk fel.

Postai Levélküldemény átvétel: A vásárlás összege 20000 Ft. alatt: 1190 Ft; 20000 Ft. felett ingyenes.  

 

A szállítástól elállás 

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. 

 

A termék visszaküldése 

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza, elállási nyilatkozat kitöltésével! 

 

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás 

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető. 

 

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia 

A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. 

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. 

 

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! 

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014.( II. 26:) kormányrendelet részletesen tartalmazza. 

 

Tulajdonjogi kikötés 

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték! 

 

Megrendelés módosítása, törlése 

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. 

 

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. 

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására 

 

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor: e-mail: megrendeles@pontami.hu